۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

عربستانی‌ها به دنبال شکار قایدی

  • کد خبر: ۱۷۰۷۹۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
عربستانی‌ها به دنبال شکار قایدی
مهدی قایدی از پیشنهاد‌های خارجی خود که از تیم‌های عربی است، رونمایی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی دیگر بازیکن استقلال نیست و با اینکه بعد از پایان تورنمنت کافا در اظهاراتی اعلام کرد دوست دارد در استقلال بماند، اما سرنوشتس به تصمیم مسئولان باشگاه شباب الاهلی امارات دوخته شده است.

قایدی که همچنان تاکید به گفتن این جمله دارد که می‌خواهد در استقلال به فوتبال ادامه دهد، درباره اینکه پیشنهایش مربوط به کجا است، گفت: «از باشگاه الاتحاد کلبا پیشنهاد دارم. من همیشه با فرهاد مجیدی ارتباط خوبی دارم و در اکثر مواقع با او مشورت می‌کنم.   ضمن اینکه از چند کشور حوزه خلیج فارس مانند قطر، امارات و عربستان پیشنهاد دارم.»


با توجه به حجم پیشنهاد‌هایی که به مهدی قایدی رسیده و به احتمال زیاد دستمزد قابل توجهی نیز به این بازیکن پیشنهاد می‌شود، مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن با مشکل بزرگی مواجه خواهند بود. اگر به واقع باشگاه‌های عربستانی برای قایدی برنامه ریزی کرده باشند، جذب این بازیکن توسط استقلال محال و ناشدنی خواهد بود و بعید است که استقلال با این بنیه مالی قادر به رقابت با باشگاه‌های بزرگ عربستانی باشد.  

باید دید واکنش سران باشگاه استقلال به این پیشنهاد‌ها چیست و حجت کریمی چه طور می‌تواند خواسته نکونام مبنی بر تمدید قرارداد قایدی را عملی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->